Aktuelt

OPPDATERT INFORMASJON OM REGELENDRINGER PR 18/4 2020

I siste nyhetsbrev fra Revisorforeningen finner du en oppdatering om de aller siste tiltakene som er foreslått eller vedtatt for å avhjelpe forskjellige problemstillinger som har oppstått i forbindelse med koronakrisen.

Vi håper dette kan være til hjelp.

Ta gjerne kontakt med Revisorkollegiet AS hvis du har spørsmål.

Nyhetsbrevet finner du her:  https://www.anpdm.com/newsletterweb/4645594574434B514B76434359/43435A447345455D4272444A514671?noTracking=true&utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 10/25

15 desember 2025

I årets siste nyhetsbrev finner du blant annet informasjon om budsjettavtalen mellom regjeringen og de øvrige rød-grønne partiene. Fra 1. januar 2026 oppheves ordningen med bruk av skattetrekskonto, og vi ser på hva dette betyr for det som arbeidsgiver.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 9/25

11 desember 2025

Forberedelse til årsoppgjøret er viktig og kan gjøre prosessen enklere. Her kommer en oversikt med 30 tips for årsoppgjøret 2025.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 5/25

17 oktober 2025

Statsbudsjettet ble lagt frem 15. oktober og i nyhetsbrevet omtales de viktigste skatte- og avgiftsforslagene for personer og bedrifter. Det er viktig å presisere at dette kun er et forslag, og at det endelige opplegget ikke vil være klart før ut i desember.