Aktuelt

NYTTIG INFORMASJON OM REGELENDRINGER I EN UTFORDRENDE TID

I krisen næringslivet står i nå med inntektsbortfall og permitteringer, oppstår det mange spørsmål og praktiske utfordringer som løpende må håndteres.

Regjeringen og Stortinget har i ukene etter at koronakrisen rammet, fremmet og vedtatt en rekke ulike tiltak for å avhjelpe situasjonen. Noen av tiltakene gjelder allerede, andre vil bli vedtatt og tre i kraft på et senere tidspunkt.

Det er ikke alltid like lett å få oversikt over hva som gjelder og for hvem. I det vedlagte nyhetsbrev prøver vi å gi deg oversikt over og innsikt i de viktigste tiltakene. Nyhetsbrevet er utarbeidet av Revisorforeningen. Les mer her:  https://www.anpdm.com/newsletterweb/464651477048425B4174424A59/43435A447345455D4272444A514671?noTracking=true&utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

Vi håper dette kan være til hjelp.
 
Ta gjerne kontakt med Revisorkollegiet AS hvis du har spørsmål.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 3/25

13 juni 2025

dette nyhetsbrevet kan du lese om vilkår og prosedyrer ved søknad om momskompensasjon for frivillige organisasjoner. Du får også nyttig og relevant informasjon om SkatteFUNN – en støtteordning for forskning og utvikling i næringslivet.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 1/25

10 april 2025

Det nærmer seg fristen for å levere skattemeldingen for 2024. Her oppsummeres noen av de viktigste forholdene å være oppmerksom på for lønnstakere, pensjonister, personlig næringsdrivende og selskaper.