Aktuelt

NYTTIG INFORMASJON OM REGELENDRINGER I EN UTFORDRENDE TID

I krisen næringslivet står i nå med inntektsbortfall og permitteringer, oppstår det mange spørsmål og praktiske utfordringer som løpende må håndteres.

Regjeringen og Stortinget har i ukene etter at koronakrisen rammet, fremmet og vedtatt en rekke ulike tiltak for å avhjelpe situasjonen. Noen av tiltakene gjelder allerede, andre vil bli vedtatt og tre i kraft på et senere tidspunkt.

Det er ikke alltid like lett å få oversikt over hva som gjelder og for hvem. I det vedlagte nyhetsbrev prøver vi å gi deg oversikt over og innsikt i de viktigste tiltakene. Nyhetsbrevet er utarbeidet av Revisorforeningen. Les mer her:  https://www.anpdm.com/newsletterweb/464651477048425B4174424A59/43435A447345455D4272444A514671?noTracking=true&utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

Vi håper dette kan være til hjelp.
 
Ta gjerne kontakt med Revisorkollegiet AS hvis du har spørsmål.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 10/25

15 desember 2025

I årets siste nyhetsbrev finner du blant annet informasjon om budsjettavtalen mellom regjeringen og de øvrige rød-grønne partiene. Fra 1. januar 2026 oppheves ordningen med bruk av skattetrekskonto, og vi ser på hva dette betyr for det som arbeidsgiver.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 9/25

11 desember 2025

Forberedelse til årsoppgjøret er viktig og kan gjøre prosessen enklere. Her kommer en oversikt med 30 tips for årsoppgjøret 2025.

Nyhetsbrev fra Revisorforeningen 5/25

17 oktober 2025

Statsbudsjettet ble lagt frem 15. oktober og i nyhetsbrevet omtales de viktigste skatte- og avgiftsforslagene for personer og bedrifter. Det er viktig å presisere at dette kun er et forslag, og at det endelige opplegget ikke vil være klart før ut i desember.